گارانتی ۱۸ ماهه عالی نسب
کلیه مشتریان و مصرف کنندگان شرکت عالی نسب در سراسر ایران، می توانند جهت دریافت مشاوره و راهنمایی یا اعلام درخواست خود از خدمات پس از فروش، با شماره تلفن 66947533-21-0098 واحد خدمات پس از فروش شرکت عالی نسب تماس گرفته و درخواست خود را مطرح نمایند.
انجام خدمات پس از فروش در شهر های اصفهان، بابل، تبریز، سنندج، شهرقدس، مریوان، نائین، نهاوند و یزد توسط سرویس کاران مقیم ارائه می گردد.
لطفا جهت درخواست خدمات در کلیه مناطق ایران شامل شهر تهران، مناطق دارای سرویس کار مقیم و سایر مناطق، با شماره تلفن واحد خدمات پس از فروش شرکت تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما هماهنگی های لازم را انجام دهند.
واحد خدمات پس از فروش شرکت در روزهای کاری (به غیر از ایام تعطیل) در ساعات کاری به شرح جدول زیر در خدمت مشتریان محترم می باشد.
ساعات پاسخگویی به تماسها
شنبه تا چهارشنبه: 8:00 – 16:30
ساعات ارائه خدمات حضوری
شنبه تا چهارشنبه: 8:00 – 16:30
لطفا قبل از مراجعه حضوری هماهنگی لازم را به عمل آورید.
خدمات پس از فروش شرکت عالی نسب شامل خدمات گارانتی (ضمانت) و خدمات پشتیبانی است.
الف) خدمات گارانتی (ضمانت)
خدمات گارانتی مربوط به تعهدات شرکت عالی نسب برای رفع خرابی محصول یا تعویض محصول یا اجزای آن تحت شرایط گارانتی و در دوره گارانتی، برای تمام محصولات تولیدی می باشد.
محصول تحت گارانتی، محصولی است که:
• بارکد مندرج روی برگه گارانتی و محصول حاکی از آن باشد که محصول در 24 ماه اخیر تولید شده است.
• تاریخ خرید ثبت شده در برگه گارانتی و فاکتور خرید که هر دو می بایست به مهر فروشگاه ممهور شده باشند، حاکی از آن باشد که محصول در 18 ماه اخیر خریداری شده است.
• محصول پیش از زمان درخواست خدمات گارانتی، توسط تعمیرکاران غیر مجاز، تعمیر یا دستکاری نشده باشد.
• محصول بعلت حمل و نقل، ضربه، استفاده غلط یا بی توجهی به دستورالعمل های ذکر شده در دفترچه راهنمای همراه محصول، نوسانات برق، آتش سوزی و حوادث طبیعی دچار آسیب نشده باشد.
ارائه خدمات حضوری مربوط به گارانتی، حداکثر 2 روز کاری بعد از تماس مصرف کننده صورت می گیرد. در مورد ارائه خدمات بصورت پستی، قاعدتاً زمان حمل و نقل از طریق پست به این زمان ها اضافه می شود.
تمام هزینه های خدمات گارانتی اعم از تعویض یا تعمیر محصول و اجزای آن، دستمزد و هزینه حمل و نقل، بعهده شرکت عالی نسب می باشد و هیچ گونه هزینه ای از مصرف کننده دریافت نمی شود.
ب) خدمات پشتیبانی
شرکت عالی نسب تمام تلاش خود را می نماید تا در فاصله زمانی ده سال پس از تاریخ تولید محصول (مطابق برگه گارانتی و بارکد محصول یا فاکتور خرید)، خدمات پشتیبانی را برای رفع خرابی محصول یا تعویض محصول یا اجزای آن ارائه نماید. ارائه خدمات حضوری مربوط به پشتیبانی، حداکثر 4 روز کاری بعد از تماس مصرف کننده صورت می گیرد. در مورد ارائه خدمات بصورت پستی، قاعدتاً زمان حمل و نقل از طریق پست به این زمان ها اضافه می شود. تمام هزینه های خدمات پشتیبانی اعم از تعویض یا تعمیر محصول و اجزای آن، دستمزد و هزینه حمل و نقل، بعهده مصرف کننده می باشد.
نمایش 1–20 از 30 نتیجه
-
سماور برقی عالی نسب مدل الماس 7 لیتری
-
سماور برقی عالی نسب مدل الماس نفیس طلایی 7 لیتری
-
سماور برقی عالی نسب مدل سارینا 5.5 لیتری
-
سماور برقی عالی نسب مدل سارینا نفیس طلایی 5.5 لیتری
-
سماور برقی عالی نسب مدل سورن 7 لیتری
-
سماور برقی عالی نسب مدل سیلور 7 لیتری
-
سماور برقی عالی نسب مدل کلاسیک 5 لیتری
-
سماور زغالی عالی نسب مدل زرینه 5 لیتری
-
سماور گازسوز عالی نسب مدل آبتین 6 لیتری
-
سماور گازسوز عالی نسب مدل آبتین سیمین 6 لیتری
-
سماور گازسوز عالی نسب مدل آتریس 6 لیتری
-
سماور گازسوز عالی نسب مدل آتریس سیمین 6 لیتری
-
سماور گازسوز عالی نسب مدل ارس 8.5 لیتری
-
سماور گازسوز عالی نسب مدل ارس سیمین 8.5 لیتری
-
سماور گازسوز عالی نسب مدل پگاه 4 لیتری
-
سماور گازسوز عالی نسب مدل ترنج 6 لیتری
-
سماور گازسوز عالی نسب مدل سهند 8 لیتری
-
سماور گازسوز عالی نسب مدل سهند سیمین 8 لیتری
-
سماور گازسوز عالی نسب مدل سیمینه 5 لیتری
-
سماور گازسوز عالی نسب مدل گنجینه 6 لیتری